Savivaldybės administracijos direktorius / VEIKLA IR ADMINISTRAVIMAS / Bendrasis skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Kontroliuoja įstaigos dokumentų atitiktį Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymui, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimams ir rekomendacijoms, kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems valstybinės kalbos vartojimą ir jos taisyklingumą.
Vykdo įstaigos padalinių parengtų dokumentų patikrinimus ir teikia rekomendacijas bei pastabas dėl lietuvių kalbos vartojimo taisyklingumo ir dokumentų rengimo tobulinimo.
Organizuoja įstaigos rengiamų dokumentų blankų privalomųjų formų teikimą vertinti ir paraiškų įregistruoti saugųjį dokumento blanką į registrą ir parengti saugiojo dokumento blanko eskizą ir grafinį projektą pateikimą, įgyvendindamas Lietuvos Respublikos saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų gamybos įstatymą.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija:
studijų kryptis – filologija pagal kalbą (Lietuvių) (arba);
studijų kryptis – kalbos studijos (arba);
studijų kryptis – lingvistika (arba);
studijų kryptis – vertimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – lietuvių kalbos tvarkybos srityje;