SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
2. ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis socialinių paslaugų srityje;
3. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius socialinių paslaugų organizavimą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą bei būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir Socialinės paramos skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
4. gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
7. turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas;
8. mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. konsultuoja klientus Kontaktų centre apie Socialinės paramos skyriaus organizuojamą socialinių paslaugų teikimą ir teikimo procedūras, klientų prašymų ir skundų nagrinėjimo eigą skyriuje;
2. teikia informaciją telefonu, elektroniniu paštu ar kitu būdu, priklausomai nuo interesanto pasirinkto būdo, priima asmenų užklausas ir skundus dėl socialinių paslaugų teikimo;
3. registruoja gautas elektroniniu paštu užklausas ir skundus, juos įformina (skenuoja, įtraukia į informacinę dokumentų valdymo sistemą) ir nustatyta tvarka rengia ir teikia klientams atsakymus (bendro pobūdžio) arba perduoda vykdyti Socialinės paramos skyriaus atsakingiems specialistams ar savivaldybės socialinių paslaugų įstaigoms;
4. užtikrina, kad klientas gautų informaciją apie jo klausimo ar problemos išsprendimą;
5. bendradarbiauja su socialines paslaugas organizuojančio skyriaus, socialines paslaugas teikiančių įstaigų / organizacijų vadovais ir specialistais dėl klientams teikiamos informacijos (užklausų ruošinių) atnaujinimo laiku;
6. perskambina klientui, jeigu jam skambinant nebuvo pakeltas ragelis;
7. pagal kompetenciją rengia ir teikia poskyrio vedėjui ataskaitas, informaciją bei kitus duomenis;
8. teikia duomenis apie socialinių paslaugų (kurias Savivaldybė organizuoja sudarydama finansavimo sutartis arba pirkdama Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka) skyrimą, teikimą ir nutraukimą asmenims (socialinę riziką patiriantiems vaikams ir vaikams iš socialinę riziką patiriančių šeimų, senyvo amžiaus asmenims, vaikams su negalia ir su sunkia negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir su sunkia negalia) socialinės paramos informacinėje sistemoje (SPIS).
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.