Specialieji reikalavimai šias pareigas einančiam darbuotojui:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą socialinių mokslų studijų krypčių grupės išsilavinimą;
2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešojo administravimo, visuomenės informavimo, viešųjų ryšių, interneto svetainės administravimo, dokumentų valdymo srityje;
3. išmanyti ir mokėti taikyti praktikoje Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, visuomenės informavimą ir piliečių teises į informaciją, viešuosius pirkimus, dokumentų valdymą, archyvavimą, savivaldybės tarybos bei skyriaus veiklą;
4. mokėti kaupti, valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, kalbos kultūros normas;
5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
6. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
7. būti iniciatyvus, kūrybingas, sugebėti savarankiškai priimti sprendimus, gebėti bendrauti ir dirbti komandoje.
Darbuotojo funkcijos:
1. teikia duomenis skyriaus veiklos planui, biudžeto projektui bei pasiūlymus dėl programų rengimo;
2. skyriaus vedėjo (toliau – vedėjas) pavedimu rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių ir kitų dokumentų (aprašų, taisyklių ir kt.) projektus;
3. pagal kompetenciją renka, tvarko, analizuoja ir teikia vedėjui informaciją, siūlymus, statistiką ir kitus duomenis;
4. užtikrina duomenų, tvarkomų informacinėse sistemose, teisingumą ir konfidencialumą;
5. pagal kompetenciją registruoja skyriaus dokumentus kompiuterizuotoje informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“;
6. pagal skyriaus kompetenciją rengia viešųjų pirkimų objektų aprašymus, apskaito įsigytas prekes;
7. sistemingai prižiūri, atnaujina ir redaguoja Savivaldybės interneto svetainės ir intraneto medžiagą, prižiūri elektroninę Savivaldybės telefonų knygelę intranete;
8. tvarko Savivaldybės paskyras socialiniuose tinkluose, analizuoja ir rengia informaciją socialiniuose tinkluose;
9. esant poreikiui, organizuoja fotografavimą, užtikrina fotografijų iš Savivaldybės renginių parengimą ir sklaidą;
10. organizuoja foto dokumentų perdavimą archyvui;
11. atlieka kompiuterinius maketavimo, mažos apimties leidybos darbus;
12. pavedus rengia sveikinimų, apdovanojimų raštus savivaldybės vadovų vardu;
13. vedėjo pavedimu rengia ir platina atsakymus visuomenės informavimo priemonėms į gautą Savivaldybės veiklos kritiką;
14. užtikrina informacijos apie Savivaldybės priimtus sprendimus ir jų įgyvendinimo eigą paskelbimą visuomenės informavimo priemonėse;
15. padeda organizuoti Savivaldybės spaudos konferencijas, viešus susitikimus ir diskusijas, viešųjų ryšių akcijas, vidaus komunikacijos renginius;
16. esant poreikiui, padeda organizuoti vietos gyventojų apklausas, nuomonės tyrimus;
17. užtikrina efektyvią išorinę komunikaciją, koordinuoja informacijos rinkimą iš savivaldybės administracijos padalinių;
18. padeda formuojant Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdį;
19. bendradarbiauja su visuomenės informavimo priemonių atstovais;
20. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
21. rengia ir platina visuomenės informavimo priemonėms informaciją apie Savivaldybėje vykstančius posėdžius;
22. koordinuoja Informacijos teikimo ir spaudos konferencijų organizavimo bei Viešosios informacijos rengėjų ir (ar) skleidėjų akreditavimo savivaldybėje tvarkos aprašų įgyvendinimą;
23. vykdo kitus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.