Darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. tvarko saugomų dokumentų apskaitą, atsako už saugomų dokumentų techninę būklę, nustatyta tvarka sudaro dokumentų apyrašus, teikia juos derinti Klaipėdos apskrities archyvui, teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja naikintinų dokumentų atrinkimą ir nurašymą;
2. pagal paklausimus vykdo archyvinių dokumentų paiešką ir rengia atsakymų projektus;
3. remdamasis saugomais dokumentais, juridinių ir fizinių asmenų prašymu rengia pažymas, vykdo dokumentų paiešką, išduoda dokumentų kopijas, rengia atsakymų projektus;
4. sudaro sąlygas įstatymų nustatyta tvarka susipažinti su archyve saugomais dokumentais, prireikus išduoda jų kopijas fiziniams ir juridiniams asmenims ir pateikia kitą reikalingą informaciją;
5. vykdo kitus, vienkartinio pobūdžio, vedėjo pavedimus, susijusius su skyriaus funkcijomis.
Specialieji reikalavimai:
1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija.
2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
3. mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.
4. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį archyvinio darbo srityje.
5. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų tvarkymą ir apskaitą.
6. gebėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
7. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.