Savivaldybės administracijos direktorius / Ugdymo ir kultūros departamentas / Planavimo ir analizės skyrius
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį Socialinių mokslų studijų srities vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
turėti darbo patirtį švietimui skirtų finansų administravimo srityje;
išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius švietimo sistemą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, dokumentų valdymą, biudžeto sudarymą bei vykdymą,biudžeto asignavimų naudojimą ir dokumentųarchyvavimą;
gebėti analizuoti, planuoti kuruojamos srities lėšų poreikį biudžeto asignavimams gauti, jų pokyčius, juos lemiančius veiksnius ir asignavimų panaudojimą;
mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu ir „Biudžetas VS“ programa;
gebėti analizuoti švietimo raidos tendencijas, šios srities pokyčius ir juos lemiančius veiksnius;
mokėti kaupti, valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
dalyvauja rengiant Strateginio veiklos plano programas, pagal kuruojamą sritį;
atlieka švietimo įstaigų finansinių išteklių kaitos analizę;
rengia mokinio krepšelio lėšų paskirstymą ir tikslinimą, pagal sutartinio mokinio koeficientus ir mokinio krepšelio metodiką ir kitus teisės aktus;
analizuoja sutartinio mokinio paskaičiavimo metodiką bei jos taikymą, siekiant užtikrinti teisingą mokinio krepšelio lėšų paskirstymą visų tipų švietimo įstaigoms;
tikrina „Biudžetas VS“ programoje kuruojamos srities įstaigų švietimo įstaigų (bendrojo ugdymo mokyklų) lėšų poreikį iš mokinio krepšelio lėšų;
„Biudžetas VS“ programoje rengia suvestinius švietimo įstaigų sąmatų projektus pagal kuruojamą sritį ir funkcinės klasifikacijos kodus pagal patvirtintus maksimalius asignavimus;
rengia programų asignavimų paskirstymo projektus programų vykdytojams pagal patvirtintus asignavimus; vadovaudamasi patvirtintomis formomis, „Biudžetas VS“ programoje rengia suvestinius skaičiavimus prie biudžeto programų sąmatų pagal kuruojamą sritį;
parengia ir teikia Švietimo ir mokslo ministerijai duomenis apie mokinio krepšelio lėšų panaudojimą pagal patvirtintas formas;
vykdo švietimo įstaigoms patvirtintų asignavimų priežiūrą. Analizuoja programų įgyvendinimo būklę, teikia siūlymus dėl programų vykdymui skirtų asignavimų panaudojimo tikslingumo bei perskirstymo;
rengia ir teikia ataskaitas, informaciją, duomenis skyriaus vedėjui savo kompetencijos klausimais;
vykdo kuruojamos srities įstaigų kokybinę ir kiekybinę etatų poreikio ir sudėties analizę, derina tarifinių sąrašų sudarymo tikslingumą,siekiant užtikrinti švietimo finansavimą reglamentuojančių dokumentų įgyvendinimą;
rengia savivaldybės institucijų teisės aktų projektus savo kompetencijos klausimais, siekiant užtikrinti skyriui pavestų funkcijų vykdymą;
analizuoja ir teikia skyriaus vedėjui išvadas bei pasiūlymus dėl pareiginės algos tarnybinio atlyginimo koeficiento kuruojamos srities įstaigų vadovų tarnybiniam atlyginimui ir priedų nustatymui;
dalyvauja sudarytose darbo grupėse (komisijose) pagal atskirus įsakymus ir pavedimus;
bendradarbiauja su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir švietimo įstaigomis, savo kompetencijai priskirtais klausimais;
dalyvauja kitoms institucijoms tikrinant savivaldybės švietimo įstaigų veiklą, analizuoja atliktų patikrinimų išvadas ir siūlymus;
atstovauja savivaldybės švietimo įstaigoms pagal kompetenciją.
vykdo kuruojamos srities įstaigų stebėseną;
rengia raštų ir atsakymų į gaunamus raštus projektus savo kompetencijai priskirtais klausimais;
teikia informaciją pagal paklausimą savo kompetencijai priskirtais klausimais;
pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir jų pakeitimų projektus švietimo srityje.
Vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, atitinkančius departamento tikslus ir funkcijas.