Regina Martišauskienė

Savivaldybės administracijos direktorius / Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas / Socialinių reikalų departamentas / Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  • išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgyti iki 1995 metų;
  • kalbų mokėjimas – privaloma mokėti vieną iš užsienio kalbų (anglų, vokiečių ar rusų) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
  • ankstesnė darbo patirtis – ne mažesnė kaip 1 metai;
  • gebėti dirbti MS Office programų paketu;
  • gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
  • gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  • turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  • priima iš skyriaus specialistų dokumentus paruoštus pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir dokumentų saugojimo taisyklių reikalavimus saugojimui į archyvą ir atsako už jų tinkamą archyvavimą;
  • vykdo archyvinių bylų techninės būklės priežiūrą ir teikia informaciją skyriaus vedėjui dėl archyvinių bylų įrišimo į kietus viršelius būtinumo; 
  • rengia nuolatinio ir ilgalaikio dokumentų saugojimo suvestinius apyrašus, laikino saugojimo bylų sąrašus;
  • rengia skyriaus veiklos istorijos ir dokumentų sutvarkymo pažymas;
  • teisės aktuose nustatytais terminais ir tvarka derina su Klaipėdos apskrities archyvu nuolatinio ir ilgo dokumentų saugojimo suvestinius apyrašus kartu su to laikotarpio skyriaus veiklos istorijos ir dokumentų sutvarkymo pažyma ir teikia juos tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui;
  • teisės aktuose nustatytais terminais ir tvarka derina su Klaipėdos apskrities archyvu naikinimui atrinktų dokumentų aktus ir teikia juos tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui;
  • organizuoja naikinimui atrinktų ir aktu patvirtintų dokumentų sunaikinimą;
  • rengia skyriaus dokumentacijos planą, derina su skyriaus vedėju ir teikia jį Dokumentų valdymo skyriui;
  • teikia žodžiu (telefonu) Gyventojų registrui informaciją apie sudarytus ir skyriaus archyve saugomus civilinės būklės aktų įrašus ir juose esamus duomenis;
  • gyventojų registro ir respublikos civilinės metrikacijos įstaigų prašymu (raštu ir (ar) žodžiu) kopijuoja ir elektroninėmis ryšių priemonėmis siunčia civilinės būklės aktų įrašus Registrų centrui duomenų apie juos papildymui Gyventojų registre;
  • skyriaus specialistų sudarytus civilinės būklės akto įrašo papildymo, pakeitimo įrašus ruošia mėnesinei ataskaitai, suformuoja į archyvines bylas ir veda jų abėcėlinę rodyklę;
  • pagal gautus iš teismų sprendimus, iš kitų civilinės metrikacijos įstaigų papildymo pakeitimo akto įrašus daro žymas skyriaus archyvinėse knygose apie civilinės būklės aktų įrašų pakeitimus, ištaisymus, papildymus;
  • rengia atsakymus į gautus fizinių ir juridinių asmenų užklausimus raštu dėl archyvinių civilinės būklės aktų įrašų įregistravimo, siunčia juos pasirašyti skyriaus vedėjui informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „@vilys“;
  • santuokų registravimo dienomis skyriaus vedėjo pavedimu dirba Apeigų rūmuose (norinčių susituokti asmenų ir jų liudytojų asmens dokumentų tikrinimas, tvarkos palaikymas ir pan.).