Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo Miesto priežiūros ir Miesto vystymo srityse vykdomų programų bei Europos Sąjungos ir kitų šaltinių lėšomis finansuojamų projektų šias funkcijas:
1. tvarko buhalterinę apskaitą, ilgalaikio turto apskaitą pagal atsakingus asmenis, finansavimo šaltinius ir programas: ilgalaikio turto pajamavimas, nurašymas bei turto vertės pasikeitimo fiksavimas apskaitoje pagal gautus dokumentus, ilgalaikio turto, nebaigtos statybos kortelių tvarkymas;
2. savarankiškai ir teisingai tvarko priskirtos srities atsargų apskaitą pagal atsakingus asmenis, finansavimo šaltinius ir programas: atsargų pajamavimas, nurašymas pagal gautus dokumentus;
3. vykdo atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitą;
4. priima bei patikrina darbuotojų komandiruočių ir kitų išlaidų avanso apyskaitas;
5. ruošia paraiškas Finansų skyriui ir kitoms institucijoms lėšoms gauti pagal priskirtos srities vykdomas programas, vykdomus projektus apmokėti už paslaugas ir kitiems mokestiniams įsipareigojimams vykdyti;
6. sudaro apskaitos registrus už ataskaitinį laikotarpį pagal priskirtą sritį;
7. pagal kompetenciją teikia informaciją suinteresuotoms šalims, teikia informaciją, reikalingą norminiais aktais nustatytai Savivaldybės administracijos finansinei, mokestinei ir statistinei atskaitomybei;
8. rengia su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja su apskaita susijusių ataskaitų rengimą;
9. pagal Savivaldybės administracijos finansų kontrolės taisykles vykdo einamąją finansų kontrolę;
10. kiekvienais metais susistemina ir sutvarko priskirtos srities dokumentų bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą ir perduoda archyvui;
11. užtikrina ūkinių operacijų teisėtumą teisės aktų nustatyta tvarka ir tinkamą apskaitos dokumentų įforminimą;
12. vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų įgyvendintos skyriui priskirtos funkcijos.
Specialieji reikalavimai:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, buhalterinę apskaitą ir viešojo sektoriaus apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų buhalterinio darbo patirtį;
4. gebėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
6. turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.