Darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. priima, sistemina, saugo Savivaldybės ir likviduojamų juridinių asmenų dokumentus;
2. formuoja saugyklose dokumentų saugojimo vietas;
3. tvarko trumpai, ilgai ir nuolat saugomų Savivaldybės dokumentų fondo bylas; Kontroliuoja, kad dokumentai archyvui būtų perduodami laiku;
4. tvarko saugomų dokumentų apskaitą, užtikrinančią jų valdymą, nustatyta tvarka sudaro Savivaldybės dokumentų apyrašų projektus, teikia juos suderinimui Klaipėdos regioniniam valstybės archyvui;
5. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo Savivaldybės ir likviduojamų juridinių asmenų dokumentų, kurių saugojimo terminas pasibaigęs, ekspertizę. Rengia dokumentų naikinimo aktų projektus, teikia juos Klaipėdos regioniniam valstybės archyvui suderinimui;
6. vykdo dokumentų fondų inventorizaciją;
7. pagal paklausimus vykdo archyvinių dokumentų paiešką ir rengia atsakymų projektus;
8. remdamasis saugomais dokumentais, juridinių ir fizinių asmenų prašymu rengia archyvo pažymas, vykdo dokumentų paiešką, išduoda dokumentų kopijas, rengia atsakymų projektus;
9. išduoda archyvines bylas Savivaldybės administracijos darbuotojams, kontroliuoja jų grąžinimą Archyvui;
10. pagal kompetenciją renka, tvarko ir pagal įgaliojimus teikia informaciją, statistiką ir kitus duomenis;
11. vykdo gaunamų ir siunčiamų raštų registraciją;
12. užtikrina savalaikį popierinių dokumentų išsiuntimą paštu;
13. sudaro sąlygas įstatymų nustatyta tvarka susipažinti su archyve saugomais dokumentais, prireikus išduoda jų kopijas fiziniams ir juridiniams asmenims bei pateikia kitą reikalingą informaciją;
14. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir nenuolatinio pobūdžio Bendrojo skyriaus vedėjo pavedimus, atitinkančius skyriaus tikslus ir funkcijas.
Specialieji reikalavimai:
1. būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas, arba aukštesnysis išsilavinimas, arba iki 1995 metų įgytas specialusis vidurinis išsilavinimas.
2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
3. mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.
4. turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį archyvinio darbo srityje.
5. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų tvarkymą ir apskaitą.
6. gebėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
7. gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.