Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Socialinės paramos skyrius / Socialinių išmokų poskyris
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusios informacijos apdorojimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl viešųjų paslaugų teikimo administravimo rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja viešųjų paslaugų teikimo administravimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Tikrina šeimos arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, renka informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti.
Bendradarbiauja ir keičiasi informacija su nelegalaus darbo kontrolę ir prevenciją vykdančiomis įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis, siekiant gauti ir suteikti informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti.
Siūlo priemones piktnaudžiavimui pinigine socialine parama mažinti, registruoja ir kaupia duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje, rengia ataskaitas savo kompetencijos klausimais.
Analizuoja poskyrio specialistų atliekamus (atliktus) veiksmus dėl piniginės socialinės paramos skyrimo, tvarkomus (sutvarkytus) piniginės socialinės paramos gavėjų duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje ir teikia išvadas ir rekomendacijas, kad būtų užtikrintas piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo teisėtumas.
Tikrina poskyrio specialistų surinktą informaciją, pareiškėjų pateiktus dokumentus (duomenis), fizinių ir juridinių asmenų pranešimus, skundus, raštus ar kitą gautą informaciją apie piniginės socialinės paramos gavėjus ir galimą piktnaudžiavimą parama, siekiant įvertinti piniginės socialinės paramos teikimo veiksmingumą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
studijų kryptis – edukologija (arba);
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;