Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Klientų aptarnavimo skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Vykdo asmenų priėmimą ir aptarnavimą, esant poreikiui konsultuoja asmenis anglų kalba ir rusų kalba, priima ir registruoja fizinių asmenų ir juridinių asmenų, kurie kreipiasi dėl administracinių paslaugų gavimo, prašymus, registruoja Savivaldybės vadovų atsakymus, skirtus fiziniams asmenims, tvirtina administracinių paslaugų suteikimui būtinų dokumentų kopijas.
Atsako už savalaikį asmenų priėmimo grafiko savivaldybėje atnaujinimą, bendradarbiauja su kuruojamų skyrių vadovais ir specialistais dėl klientams teikiamos informacijos savalaikio atnaujinimo.
Atsako už savalaikį Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos paslaugų patalpinimą ir atnaujinimą Viešųjų ir administracinių paslaugų stebėsenos ir analizės informacinėje sistemoje (PASIS kataloge) bei skyriaus administracinių paslaugų atnaujinimą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje.
Nuolat stebi administracinių paslaugų atnaujinimo procesą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje, vieną kartą per mėnesį teikia informaciją skyriaus vedėjui apie administracinių paslaugų aprašymų pakeitimus.
Apdoroja ir teikia skyriaus vedėjui asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo kokybės tyrimo rezultatus.
Atlieka Klientų aptarnavimo centre dirbančio klientų informavimo tarnautojo funkcijas, klientų informavimo tarnautojui laikinai negalint vykdyti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – vadyba (arba);
studijų kryptis – komunikacija (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;