Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Klientų aptarnavimo skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
Organizuoja asmenų prašymų, skundų ir kitų dokumentų priėmimą, registravimą ir paskirstymą bei atsakymų į prašymus ir skundus registravimą, rengia pasiūlymus dėl vieno langelio principo įgyvendinimo ir sudėtingų prašymų nagrinėjimo.
Organizuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus, mero, vicemerų, Savivaldybės administracijos vyriausiųjų patarėjų ir padalinių vadovų interesantų priėmimus.
Stebi ir analizuoja asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo procesą, rengia asmenų aptarnavimą reglamentuojančius dokumentus ir pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo gerinimo.
Stebi ir analizuoja administracinių paslaugų teikimo procedūras ir procesus, sudaro ir periodiškai atnaujina administracinių paslaugų sąrašą, rengia pasiūlymus dėl elektroninių paslaugų vystymo ir teikimo proceso tobulinimo.
Kartą per metus atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo kokybės analizę, atsako už tyrimo rezultatų viešinimą savivaldybės interneto svetainėje.
Organizuoja gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos tvarkymą.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;