Kviečiami balsuoti už patraukliausią gyventojų iniciatyvą

Balsuoti

Lina Kryževičienė

Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Klientų aptarnavimo skyrius

Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:

  • Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
  • Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  • Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
  • Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
  • Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
  • Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
  • Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
  • Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
  • Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
  • Organizuoja asmenų prašymų, skundų ir kitų dokumentų priėmimą, registravimą ir paskirstymą bei atsakymų į prašymus ir skundus registravimą, rengia pasiūlymus dėl vieno langelio principo įgyvendinimo ir sudėtingų prašymų nagrinėjimo.
  • Organizuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus, mero, vicemerų, Savivaldybės administracijos vyriausiųjų patarėjų ir padalinių vadovų interesantų priėmimus.
  • Stebi ir analizuoja asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo procesą, rengia asmenų aptarnavimą reglamentuojančius dokumentus ir pasiūlymus dėl asmenų aptarnavimo gerinimo.
  • Stebi ir analizuoja administracinių paslaugų teikimo procedūras ir procesus, sudaro ir periodiškai atnaujina administracinių paslaugų sąrašą, rengia pasiūlymus dėl elektroninių paslaugų vystymo ir teikimo proceso tobulinimo.
  • Kartą per metus atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų nagrinėjimo kokybės analizę, atsako už tyrimo rezultatų viešinimą savivaldybės interneto svetainėje.
  • Organizuoja gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos tvarkymą.

2023 metų uždaviniai:

1 užduotis: Vykdyti administracinių paslaugų ir jų aprašymų administravimą.

2 užduotis: Gerinti klientų aptarnavimą.

3 užduotis: Užtikrinti asmenų aptarnavimą bei klientams aktualios informacijos viešinimą ir operatyvų atnaujinimą.

 

Specialieji reikalavimai:

Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – klientų/asmenų aptarnavimo srityje;
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai;