Savivaldybės administracijos direktorius / Socialinės gerovės departamentas / Socialinių išmokų skyrius 1
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Tikrina šeimos arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, renka informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti.
Bendradarbiauja ir keičiasi informacija su nelegalaus darbo kontrolę ir prevenciją vykdančiomis įmonėmis, įstaigomis ir organizacijomis, siekiant gauti ir suteikti informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti.
Siūlo priemones piktnaudžiavimui pinigine socialine parama mažinti, registruoja ir kaupia duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje, rengia ataskaitas savo kompetencijos klausimais.
Analizuoja atliekamus (atliktus) veiksmus dėl piniginės socialinės paramos skyrimo, tvarkomus (sutvarkytus) piniginės socialinės paramos gavėjų duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje ir teikia išvadas ir rekomendacijas, kad būtų užtikrintas piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo teisėtumas.
Tikrina surinktą informaciją, pareiškėjų pateiktus dokumentus (duomenis), fizinių ir juridinių asmenų pranešimus, skundus, raštus ar kitą gautą informaciją apie piniginės socialinės paramos gavėjus ir galimą piktnaudžiavimą parama, siekiant įvertinti piniginės socialinės paramos teikimo veiksmingumą.
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
studijų kryptis – edukologija (arba);
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – piniginės socialinės paramos srities patirtis;