Kviečiami balsuoti už patraukliausią gyventojų iniciatyvą

Balsuoti

Laimutė Špakauskienė

Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrius (S. Šimkaus g. 11)

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • konsultuoja ir teikia informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims santuokos nutraukimo, mirties įregistravimo, įtraukimo į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotų Lietuvos Respublikos santuokų nutraukimų, Lietuvos Respublikos piliečių ir nuolatinių Lietuvos Respublikos gyventojų mirties registravimo klausimais;
  • priima fizinių ir juridinių asmenų prašymus ir dokumentus dėl santuokos nutraukimo, mirties įrašų įregistravimo, dėl įtraukimo į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotų Lietuvos Respublikos piliečių santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turėjusių ar turinčių gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje mirties, pranešimus dėl bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytų santuokų apskaitos, tikrina ir vertina teisės aktuose nustatytus privalomus pateikti civilinės būklės aktui sudaryti, įtraukti į apskaitą dokumentus, ir registruoja atitinkamuose registruose informacinėje dokumentų valdymo sistemoje „@vilys“;
  • tikrina ir atsako už teisingą teikiamų paslaugų valstybės rinkliavos sumokėjimą Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos;
  • sudaro pirminius santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, mirties akto įrašus, civilinės būklės aktų įrašų pakeitimo ar papildymo įrašus, parengia šių civilinės būklės aktų įrašus akto įrašų liudijančius išrašus, juos  pasirašo ir išduoda asmenis;
  • pareiškėjams prašant, parengia išrašus iš santuokos sudarymo, mirties akto įrašų pagal 1976 m. Vienos konvenciją bei jų daugiakalbes formas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2016/1191 reikalavimus, juos pasirašo ir išduoda asmenims;
  • vykdo užsienio valstybėse ir bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka įregistruotų Lietuvos Respublikos piliečių santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, Lietuvos Respublikos piliečių ir užsieniečių, turėjusių ar turinčių gyvenamąją vietą Lietuvos Respublikoje mirčių įtraukimą į apskaitą, parengia,  pasirašo ir išduoda civilinės būklės akto įrašus liudijančius išrašus;
  • parengia (spausdina, numeruoja, aprašo) santuokos nutraukimo, mirties įrašų abėcėlines rodykles juos perduoda į skyriaus archyvą;
  •  mėnesiui pasibaigus perduoda į skyriaus archyvą sudarytus santuokos nutraukimo, mirties ir civilinės būklės aktų įrašų pakeitimo ar papildymo įrašus, paruoštus pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir dokumentų saugojimo taisyklių reikalavimus, saugojimui;
  • metams pasibaigus perduoda į skyriaus archyvą santuokos nutraukimo, mirties aktų įregistravimo, įtraukimo į apskaitą užsienio valstybėse sudarytų santuokos nutraukimo, mirties dokumentus, paruoštus pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir dokumentų saugojimo taisyklių reikalavimus, saugojimui;
  • nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus dėl santuokos nutraukimo, mirties aktų įregistravimo, įtraukimo į apskaitą užsienio valstybėse įregistruotų santuokų nutraukimo, mirčių, rengia atsakymų projektus;
  • santuokų registravimo dienomis, skyriaus vedėjui pavedus, dirba Apeigų rūmuose (norinčių susituokti asmenų ir jų liudytojų asmens dokumentų tikrinimas, porų parengimas ir įvedimas į santuokos registravimo iškilmių salę, tvarkos palaikymas ir pan.).
  • Vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.

Specialieji reikalavimai:

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius civilinės būklės aktų įrašų registravimą, dokumentų valdymą;
kalbų mokėjimas – privaloma mokėti vieną iš užsienio kalbų (anglų, vokiečių, rusų) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
ankstesnė darbo patirtis – ne mažesnė kaip 1 metai;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti oratorinių gebėjimų;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.