Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
Tvarko saugomų dokumentų apskaitą, atsako už saugomų dokumentų techninę būklę, nustatyta tvarka sudaro dokumentų apyrašus, naikinimo aktus, teikia juos derinti Klaipėdos regioniniam valstybės archyvui.
Pagal paklausimus vykdo archyvinių dokumentų paiešką ir rengia atsakymų projektus.
Remdamasis saugomais dokumentais, juridinių ir fizinių asmenų prašymu rengia pažymas, vykdo dokumentų paiešką, išduoda dokumentų kopijas, rengia atsakymų projektus.
Sudaro sąlygas įstatymų nustatyta tvarka susipažinti su archyve saugomais dokumentais, prireikus išduoda jų kopijas fiziniams ir juridiniams asmenims ir pateikia kitą reikalingą informaciją.
Vykdo darbus ir atsako už archyvinių dokumentų, esančių Debreceno g. 41, Klaipėda, saugykloje, priežiūrą; esant poreikiui, darbus vykdo visose Savivaldybės administracijos saugyklose.
Atlieka archyvinių dokumentų skaitmenizavimo darbus.
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus pagal savo darbo sritį jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimas – ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija.
Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
Mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.
Turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį archyvinio darbo srityje.
Išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų tvarkymą ir apskaitą.
Gebėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
Gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.