Savivaldybės administracijos direktorius / Valstybės tarnautojai ir padaliniai, neįeinantys į struktūrinio padalinio sudėtį / Civilinės metrikacijos skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais;
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais;
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
Registruoja santuokas skyriaus patalpose ir norinčių įregistruoti santuoką asmenų pasirinktose vietose;
Priima ir nagrinėja prašymus bei dokumentus dėl civilinės būklės aktų registravimo, užsienio valstybėse įregistruotų civilinės būklės aktų įrašų įtraukimo į apskaitą, civilinės būklės aktų akto įrašų keitimo, taisymo, papildymo, atkūrimo, anuliavimo, juos registruoja dokumentų valdymo sistemoje „@vilys“;
Rengia išvadas dėl civilinės būklės akto įrašų keitimo, taisymo, papildymo, atkūrimo, anuliavimo ir jas teikia tvirtinti skyriaus vedėjui;
Sudaro civilinės būklės aktų įrašus, civilinės būklės aktų įrašų pakeitimo ar papildymo įrašus, teikia jų duomenis Lietuvos Respublikos gyventojų registrui;
Rengia, pasirašo ir išduoda civilinės būklės aktų įrašus liudijančius išrašus, gimimo, santuokos, mirties išrašus pagal 1976 m. Vienos konvenciją, bei jų daugiakalbes formas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 2016/1191 reikalavimus
Tikrina ir atsako už teisingą teikiamų paslaugų valstybės rinkliavos sumokėjimą Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos;
Rengia raštus dėl siunčiamų vardo ir pavardės keitimo bylų į Teisingumo ministeriją, dėl informacijos pateikimo ir archyvinių dokumentų gavimo į Lietuvos valstybės istorijos archyvą;
Rengia dokumentų, susijusių su civilinės būklės akto įrašų keitimu, taisymu, papildymu, atkūrimu, anuliavimu, archyvines bylas paruoštas pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių ir dokumentų saugojimo taisyklių reikalavimus ir jas perduoda į skyriaus archyvą;
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – civilinės būklės aktų srities patirtis;