Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Klientų aptarnavimo skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
Administruoja dokumentus.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Atlieka vietinės rinkliavos skaičiavimą, kad būtų užtikrintas vietinės rinkliavos
surinkimas.
Naudoja informacines sistemas, priimant ir konsultuojant klientus.
Analizuoja informacinių sistemų duomenis, teikiant klientams informaciją dėl jiems rūpimo klausimo išsprendimo ir prašymo priėmimo.
Pildo paslaugų sistemų duomenis, registruojant asmenų prašymus.
Tvirtina dokumentų kopijas.
Bendradarbiauja ir keičiasi informacija su kuruojamų struktūrinių padalinių vadovais ir specialistais dėl asmenims teikiamos informacijos atnaujinimo laiku.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;