Savivaldybės administracijos direktorius / Socialinės gerovės departamentas / Klientų aptarnavimo skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Vykdo asmenų priėmimą ir aptarnavimą, esant poreikiui konsultuoja asmenis anglų kalba ir rusų kalba, priima ir registruoja fizinių asmenų ir juridinių asmenų, kurie kreipiasi dėl administracinių paslaugų gavimo, prašymus, registruoja Savivaldybės vadovų atsakymus, skirtus fiziniams asmenims, tvirtina administracinių paslaugų suteikimui būtinų dokumentų kopijas.
Atsako už savalaikį asmenų priėmimo grafiko Savivaldybėje atnaujinimą, bendradarbiauja su kuruojamų skyrių vadovais ir specialistais dėl klientams teikiamos informacijos savalaikio atnaujinimo.
Atsako už savalaikį Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos paslaugų patalpinimą ir atnaujinimą Administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portale bei skyriaus administracinių paslaugų atnaujinimą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje.
Nuolat stebi administracinių paslaugų atnaujinimo procesą Klaipėdos miesto savivaldybės elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje, vieną kartą per mėnesį teikia informaciją skyriaus vedėjui apie administracinių paslaugų aprašymų pakeitimus.
Rengia ir teikia skyriaus vedėjui asmenų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatų analizę, skyriaus dokumentacijos plano ir registrų sąrašo projektus.
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;