Savivaldybės administracijos direktorius / VEIKLA IR ADMINISTRAVIMAS / Finansų skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
1. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
11. Rengia Savivaldybės tarybos sprendimų ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, mero potvarkių projektus, skyriaus kompetencijos klausimais. Formuoja skyriaus veiklos strategiją ir rengia skyriaus veiklos, priemonių įgyvendinimo ir kitas ataskaitas.
12. Organizuoja ir kontroliuoja valstybinės žemės nuomos mokesčio administravimą.
13. Organizuoja nekilnojamojo turto, žemės, žemės nuomos mokesčių tarifų ir fiksuotų pajamų mokesčių dydžių, taikomų įsigyjant verslo liudijimus vykdomai veiklai, nustatymą mokesčių ir vietinių rinkliavų lengvatų suteikimą, duomenų apie suteiktą valstybės pagalbą ir nereikšmingą (de minimis) pagalbą Suteiktos valstybės pagalbos registrui teikimą.
14. Organizuoja savivaldybės biudžeto rengimą, tikslinimą, išteklių fondo ataskaitų ir 2-ojo lygio konsoliduotos finansinės atskaitomybės sudarymą, savivaldybės biudžeto vykdymo ataskaitų parengimą ir pateikimą teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais.
15. Vykdo einamąją finansų kontrolę, organizuoja skyriuje finansų kontrolės įgyvendinimą.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija:
studijų kryptis – ekonomika (arba);
studijų kryptis – verslas (arba);
studijų kryptis – vadyba (arba);
studijų kryptis – finansai (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – finansų srities patirtis;
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 5 metai.
2023 metų uždaviniai:
1 užduotis: Įvertinti poreikį keisti tvarkos aprašus, kuriais reglamentuojamas nekilnojamojo turto mokesčio lengvatų teikimas Klaipėdos mieste, pateikti siūlymus dėl tvarkos aprašų keitimo, esant pritarimui, parengtas (-i) tarybos sprendimo (-ų) projektas (ai).
2 užduotis: Atlikti de minimis pagalbos teisinio reglamentavimo analizę, pasikeitus ES Komisijos reglamentams, pateikti siūlymai Valstybės pagalbos vertinimo, suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų teikimo valstybės pagalbos registrui tvarkos aprašo keitimui.
3 užduotis: Teikti Administracijos struktūriniams padaliniams metodinę pagalbą finansų planavimo srityje, rengiant biudžeto planą, ataskaitas ir vertinant programų rezultatus.
4 užduotis: Rengti išvadas ir pasiūlymus dėl Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vykdomų priemonių asignavimų panaudojimo.