Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo paslaugų miestiečiams ir ugdymo ir kultūros srityse vykdomų programų bei Europos Sąjungos ir kitų šaltinių lėšomis finansuojamų projektų šias funkcijas:
1. tvarko buhalterinę apskaitą, ilgalaikio turto ir atsargų apskaitą pagal atsakingus asmenis, finansavimo šaltinius ir programas;
2. tvarko atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis apskaitą;
3. ruošia paraiškas Finansų skyriui ir kitoms institucijoms lėšoms gauti pagal priskirtos srities vykdomas programas, vykdomus projektus apmokėti už paslaugas ir kitiems mokestiniams įsipareigojimams vykdyti;
4. atlieka pašalpų, šalpos (socialinių) pensijų kompensacijų ir kitų socialinių išmokų bankines operacijas – rengia mokėjimo nurodymus; vykdo asmenims su sunkia negalia teikiamų socialinės globos paslaugų administravimą (finansinę apskaitą);
5. sudaro apskaitos registrus už ataskaitinį laikotarpį pagal priskirtą sritį;
6. pagal kompetenciją teikia informaciją suinteresuotoms šalims, teikia informaciją, reikalingą norminiais aktais nustatytai savivaldybės finansinei, mokestinei ir statistinei atskaitomybei;
7. kiekvienais metais susistemina ir sutvarko priskirtos srities dokumentų bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą ir perduoda Bendrajam skyriui;
8. užtikrina ūkinių operacijų teisėtumą teisės aktų nustatyta tvarka ir tinkamą apskaitos dokumentų įforminimą;
9. vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų įgyvendintos skyriui priskirtos funkcijos.
Specialieji reikalavimai:
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
2. Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, buhalterinę apskaitą ir viešojo sektoriaus apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.
3. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų buhalterinio darbo patirtį.
4. Gebėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
5. Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
6. Turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškam.