Savivaldybės administracijos direktorius / VEIKLA IR ADMINISTRAVIMAS / Tarpinstitucinio koordinavimo grupė
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
1. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
2. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
3. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
4. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
5. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui.
6. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui.
7. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui.
8. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui.
9. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
10. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
11. Koordinuotai teikiamų paslaugų organizavimas. Funkcijos, patvirtintos 2017.08.28 Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos ministro patvirtintu įsakymu "Dėl koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo patvirtinimo" Nr.: V-651/a1-455/v-1004.
12. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių organizavimas.
13. Bendro darbo su šeima veiklos organizavimas.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija:
studijų kryptis – edukologija (arba);
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
studijų kryptis – sociologija (arba);
vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;
darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 4 metai;
vadovaujamo darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
2023 metų uždaviniai:
1 užduotis: Įvertinti tyrimo dėl Klaipėdos miesto savivaldybės koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų plėtros gautus rezultatus ir juos pristatyti suinteresuotoms institucijoms.
2 užduotis: Suorganizuoti Klaipėdos miesto savivaldybės Bendro darbo su šeimomis tarpinstitucinės grupės diskusiją su vaikų ir paauglių psichiatrais dėl paslaugų vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sunkumų bei kitų sveikatos sutrikimų, ir jų atstovams pagal įstatymą, teikiant koordinuotai teikiamas paslaugas švietimo ir socialinėse įstaigose.
3 užduotis: Parengti Savivaldybės Tarybos sprendimo projektą „Dėl šeimos tarybos nuostatų patvirtinimo pakeitimo“.