Savivaldybės administracijos direktorius / Administravimo departamentas / Bendrasis skyrius
Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
Vykdo sutarčių su tiekėjais administravimą. Pagal skyriaus kuruojamas sutartis administruoja gaunamas (paštu, el. paštu, iš sąskaitų sistemos) sąskaitas faktūras, teikia jas apmokėti. Pagal kompetenciją rengia Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus. Prižiūri šildymo, apšvietimo, vandentiekio ir kitų sistemų techninę būklę, organizuoja gedimų šalinimą. Prižiūri liftų, kondicionierių techninę būklę, organizuoja gedimų šalinimą. Prireikus organizuoja įstaigos prižiūrimų pastatų dezinfekciją, deratizaciją. Pagal kompetenciją planuoja darbų, prekių, paslaugų poreikį. Vykdo visų būtinų prekių, darbų ir paslaugų pirkimus. Pagal kompetenciją renka, tvarko, analizuoja ir pagal įgaliojimus teikia informaciją, statistiką ir kitus duomenis. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus pagal savo darbo sritį jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija. Išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, teisės aktų rengimą, dokumentų valdymą, viešuosius pirkimus, darbuotojų saugą ir sveikatą, gaisrinę saugą, turto valdymą ir priežiūrą. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą. Mokėti kaupti, nagrinėti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu. Mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.