Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. pagal kompetenciją rengia Savivaldybės mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus skyriaus vykdomos veiklos klausimais, taip pat mero pavedimų ir rezoliucijų projektus;
2. pagal savo kompetenciją palaiko ryšius su Savivaldybės tarybos nariais, Savivaldybės administracijos padaliniais, valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, miesto bendruomene;
3. pagal savo kompetenciją teikia informaciją Savivaldybės tarybos nariams, Savivaldybės tarybos frakcijoms, Savivaldybės tarybos komitetams, Savivaldybės tarybos komisijoms, Savivaldybės administracijai, fiziniams ir juridiniams asmenims;
4. kontroliuoja Savivaldybės mero pavedimų vykdymo eigą ir terminus, teikia informaciją merui apie pavedimų įvykdymą;
5. nuskaito ir registruoja Savivaldybės tarybos nariams, Savivaldybės tarybos komitetams, Savivaldybės tarybos komisijoms, Savivaldybės tarybos frakcijoms, tarybos narių grupėms, skyriui adresuotą gaunamąją korespondenciją, Savivaldybės tarybos narių paklausimus, perduoda juos atsakingam asmeniui įrašyti rezoliucijas, vykdo jų kontrolę;
6. tvarko Savivaldybės interneto svetainę savo kompetencijai priskirtais klausimais;
7. Savivaldybės mero ar skyriaus vedėjo pavedimu organizuoja, techniškai aptarnauja ir protokoluoja Savivaldybės mero pasitarimus ir posėdžius, organizuoja priimtų sprendimų, protokolinių pavedimų perdavimą vykdytojams;
8. informuoja Savivaldybės mero pasitarimų, posėdžių dalyvius apie renginių laiką, užsako leidimus;
9. atsakinėja į telefono skambučius, pagal savo pareigybės kompetenciją konsultuoja interesantus ir keičiasi informacija;
10. sistemina Savivaldybės mero pasitarimų ir posėdžių medžiagą;
11. supažindina Savivaldybės merą su jam skirtais kvietimais dalyvauti posėdžiuose, pasitarimuose, seminaruose, konferencijose, renginiuose ir informuoja kviečiančiąsias institucijas apie Savivaldybės mero dalyvavimą;
12. supažindina Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių vadovus su mero darbotvarke, informuoja juos apie planuojamus susitikimus, pasitarimus, komisijų, darbo grupių posėdžius bei būtiną parengti ir pateikti Savivaldybės merui informaciją;
13. sudaro Savivaldybės mero darbotvarkę ir informuoja viešųjų ryšių specialistus apie mero rengiamus pasitarimus, dalykinius susitikimus, posėdžius;
14. pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus, jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu;
15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija;
2. turėti 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo, asmenų aptarnavimo srityje;
3. mokėti rusų, anglų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
4. išmanyti ir mokėti taikyti praktikoje Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, dokumentų valdymą, būti susipažinęs su komitetų veiklos sritis reglamentuojančiais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu;
5. išmanyti Savivaldybės institucijų sistemą, jos struktūrą, uždavinius ir funkcijas;
6. gebėti planuoti darbo laiką;
7. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
8. mokėti kaupti, valdyti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo ir kalbos kultūros taisykles;
9. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.