Savivaldybės administracijos direktorius / VEIKLA IR ADMINISTRAVIMAS / Tarybos sekretoriato skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą.
Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Palaiko ryšius su Savivaldybės tarybos nariais, Savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, valstybinėmis institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, Klaipėdos miesto bendruomene priskirtos kompetencijos klausimais.
Rengia Savivaldybės mero vardu Savivaldybės tarybai teikiamų sprendimų projektus, Savivaldybės mero potvarkių, pavedimų, rezoliucijų ir kitų dokumentų projektus.
Įveda ir atsako už laiku atliekamą Savivaldybės tarybos priimtų sprendimų paskelbimą Teisės aktų registre (TAR) ir Savivaldybės tarybos sprendimo projektų paskelbimą bei registravimą Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS), tvarko Savivaldybės interneto svetainę priskirtos kompetencijos klausimais.
Vykdo mero fondo lėšomis reprezentacijos reikmėms skirtų prekių ir paslaugų pirkimus (mažos vertės pirkimų organizatorius).
Atlieka Savivaldybės vicemerų techninį aptarnavimą.
Pildo Savivaldybės tarybos narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija:
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;