Savivaldybės administracijos direktorius / Socialinės gerovės departamentas / Savivaldybės būsto skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Įstatymo nustatyta tvarka vertina gautus asmenų ir šeimų prašymus bei gautuose dokumentuose ir Socialinės paramos informacinėje sistemoje (toliau SPIS) bei IS PARAMA esančius asmenų ir šeimų duomenis būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijoms ir kitoms, su skyriaus veikla susijusioms kompensacijoms/išmokoms gauti.
SPIS esančius asmenų ir šeimų duomenis perkelia į Socialinių išmokų apskaitos sistemą Parama ir suveda į šią sistemą būsto panaudos gavėjų duomenis formuoja sprendimus dėl kompensacijų/išmokų gavimo. Teisės aktų nustatyta tvarka informuoja kompensacijų/išmokų gavėjus, esant būtinybei, teikia atsisakymus, konsultuoja juos su kompensacijomis/išmokomis susijusiais klausimais.
Tvarko, tikrina, sistemina SPIS ir IS Parama suvestų duomenų teisingumą, teikia Ministerijai ir kitos atsakingoms institucijoms ataskaitas, suvestines.
Rengia ir nustatyta tvarka derina bei Apskaitos skyriui kas mėnesį teikia lydraščius būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos ir kitų, su skyriaus veikla susijusių kompensacijų/išmokų asmenims ir šeimoms sumokėjimui iš valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybės biudžetui, lėšų.
Rengia ir teikia ataskaitas, planuoja lėšas dėl būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos kompensacijų/išmokų mokėjimo.
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;