Savivaldybės administracijos direktorius / PASLAUGOS MIESTIEČIAMS / Socialinio būsto skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
Įstatymo nustatyta tvarka vertina gautus asmenų ir šeimų prašymus bei gautuose dokumentuose ir Socialinės paramos informacinėje sistemoje (toliau – SPIS) bei IS PARAMA (toliau – IS „Parama“) esančius asmenų ir šeimų duomenis būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijoms ir kitoms, su skyriaus veikla susijusioms kompensacijoms / išmokoms gauti.
SPIS esančius asmenų ir šeimų duomenis perkelia į Socialinių išmokų apskaitos sistemą „Parama“ ir suveda į šią sistemą būsto panaudos gavėjų duomenis; formuoja sprendimus dėl kompensacijų / išmokų gavimo.
Teisės aktų nustatyta tvarka informuoja kompensacijų / išmokų gavėjus, esant būtinybei, teikia atsisakymus, konsultuoja juos su kompensacijomis / išmokomis susijusiais klausimais.
Tvarko, tikrina, sistemina SPIS ir IS „Parama“ suvestų duomenų teisingumą, teikia Ministerijai ir kitos atsakingoms institucijoms ataskaitas, suvestines.
Rengia ir nustatyta tvarka derina bei Apskaitos skyriui kas mėnesį teikia lydraščius būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos ir kitų, su skyriaus veikla susijusių kompensacijų / išmokų asmenims ir šeimoms sumokėjimui iš valstybės biudžeto specialiųjų dotacijų, skirtų savivaldybės biudžetui, lėšų.
Rengia ir teikia ataskaitas, planuoja lėšas dėl būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos kompensacijų/išmokų mokėjimo.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
darbo patirties sritis – socialinių paslaugų organizavimo ar teikimo srities patirtis;