Šiaas pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
Atsako už įstaigos veiklos dokumentų registravimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą ir naikinimą pagal kompetenciją.
Pagal aktualias Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles registruoja Savivaldybės mero, vicemerų, Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytus siunčiamuosius raštus, išsiunčia juos el. paštu, per e. pristatymo sistemą.
Rengia ataskaitas apie užduočių vykdymą, informuoja Savivaldybės administracijos direktorių apie dokumentų užduočių vykdymo terminų pažeidimus.
Analizuoja pateiktus Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių dokumentacijos planų projektus, konsultuoja, teikia pastabas, rengia ir tvarko Savivaldybės dokumentacijos planą, derina jį su Lietuvos centriniu valstybės archyvu.
Rengia ir tvarko Savivaldybės dokumentų registrų sąrašą, derina jį su valstybės archyvu.
Nuskaito ir registruoja Savivaldybei, Savivaldybės administracijai adresuotus teisėsaugos institucijų dokumentus, perduoda vadovams įrašyti rezoliucijas.
Registruoja ir saugo Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis, sudaro jų bylas / el. bylas, vykdo paiešką, tvirtina kopijas.
Formuoja Savivaldybės sutarčių bylas / el. bylas ir, pasibaigus kalendoriniams metams, perduoda jas į archyvą; rengia Administravimo departamento Bendrajame skyriuje registruotų dokumentų bylų / el. bylų perdavimo į Savivaldybės archyvą aktus, organizuoja dokumentų perdavimą.
Užregistruotas pasirašytas sutartis nustatyta tvarka perduoda juos rengusiems ir už jų vykdymą atsakingiems struktūriniams padaliniams.
Nedelsdamas praneša Viešųjų pirkimų skyriui ir (ar) Centralizuotam viešųjų pirkimų skyriui apie pasirašytas ir užregistruotas viešųjų pirkimų sutartis, per DVS „Avilys“ pateikiant sutarčių (skaitmenines) kopijas.
Konsultuoja už dokumentų tvarkymą ir apskaitą atsakingus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos, biudžetinių ir viešųjų įstaigų darbuotojus dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo klausimais.
Teikia siūlymus dėl dokumentų valdymo ir apskaitos tobulinimo.
Pagal pavestas skyriaus sritis registruoja mokėjimo dokumentus, ruošia mokėjimo lydraščius ir teikia dokumentus apmokėjimui.
Prižiūri DVS „Avilys“ kontaktų sritį – įveda naujus fizinius ir juridinius kontaktus, koreguoja esamus, informuoja Informacinių technologijų skyrių, jei reikia panaikinti nekorektiškus.
Rengia dokumentų projektus skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais.
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus pagal savo darbo sritį jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija.
Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais.
Turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį dokumentų valdymo srityje.
Gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.