Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. priima užpildytas asmenų gyvenamosios vietos deklaracijas, asmenų užpildytus nustatytos formos prašymus įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą ir deklaravimo (prašymo) duomenis patvirtinančius dokumentus bei jų kopijas;
2. patikrina deklaracijoje ar prašyme įrašytų duomenų teisingumą ir atitiktį Gyventojų registro centrinės duomenų bazės duomenims, patvirtina deklaraciją pateikusio asmens tapatybę bei priimtų dokumentų kopijų tikrumą;
3. konsultuoja asmenis gyvenamosios vietos deklaravimo bei asmenų įtraukimo į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą ir kitais skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
4. teikia duomenis apie asmenų deklaruotą gyvenamąją vietą ir gyvenamosios vietos nedeklaravusius asmenis Gyventojų registrui, t. y. nustatyta tvarka duomenis įrašo, taiso, keičia ir naikina Gyventojų registro duomenų centrinėje bazėje;
5. priima užpildytas asmenų, išvykstančių iš Lietuvos ilgesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui, deklaracijas ir deklaravimo duomenis patvirtinančius dokumentus bei jų kopijas, patikrina deklaracijoje įrašytų duomenų teisingumą ir atitiktį Gyventojų registro centrinės duomenų bazės duomenims, patvirtina deklaraciją pateikusio asmens tapatybę bei priimtų dokumentų kopijų tikrumą;
6. vykdo Gyventojų registrui teikiamų deklaravimo duomenų kontrolę ir užtikrina pateiktų deklaracijų duomenų perdavimą Gyventojų registrui;
7. priima asmenų prašymus dėl pažymos apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą išdavimo, dėl pažymos apie įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą išdavimo ir gyvenamosios patalpos savininkų (bendraturčių) prašymus dėl pranešimų apie jiems priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis išdavimo;
8. priima asmenų prašymus dėl pažymos apie mirusio asmens paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą ir išduoda pažymas apie mirusio asmens paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą;
9. nustatyta tvarka ir terminais rengia, pasirašo bei išduoda pažymas asmenims apie jų deklaruotą gyvenamąją vietą, apie įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą bei pranešimus gyvenamosios patalpos savininkams (bendraturčiams) apie jiems priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis;
10. rengia bei pasirašo Klaipėdos miesto savivaldybei nuosavybės teise priklausančių gyvenamųjų patalpų nuomininkams pranešimus apie šiose gyvenamosiose patalpose savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis;
11. skyriaus vedėjui pavedus priima gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų bei gyvenamosios patalpos savininkų (bendraturčių) prašymus dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo, tikrina deklaravimo duomenų teisingumą, rengia sprendimus dėl gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo;
12. pakeistus ar ištaisytus gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis įveda į Gyventojų registrą;
13. tikrina gautas paštu iš Migracijos departamento teritorinių skyrių užsienio valstybių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas ir prie jų pridėtus dokumentus, įveda jų duomenis į Gyventojų registrą;
14. skyriaus vedėjui pavedus, tvarko savivaldybės interneto svetainės turinį ir jį atnaujina pagal pasikeitusius teisės aktus;
15. pagal nustatytą tvarką registruoja atitinkamuose registruose:
15.1. asmenų gyvenamosios vietos deklaracijas;
15.2. prašymus įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
15.3. išvykimo iš Lietuvos ilgesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui deklaracijas;
15.4. asmenų prašymus dėl pažymos apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą išdavimo ir pažymas apie asmens deklaruotą gyvenamąją vietą;
15.5. gyvenamosios patalpos savininkų (bendraturčių) prašymus dėl pranešimų apie jiems priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis išdavimo ir pranešimus apie jiems priklausančioje gyvenamojoje patalpoje savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis;
15.6. pranešimus Savivaldybei nuosavybės teise priklausančių gyvenamųjų patalpų nuomininkams apie šiose gyvenamosiose patalpose savo gyvenamąją vietą deklaravusius asmenis;
15.7. asmenų prašymus dėl pažymos apie įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą išdavimo ir pažymas apie įtraukimą į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą;
15.8. asmenų prašymus dėl pažymos apie mirusio asmens paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą ir pažymas apie mirusio asmens paskutinę deklaruotą gyvenamąją vietą;
15.9. prašymus dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo;
15.10. sprendimus dėl deklaravimo duomenų taisymo, keitimo ir naikinimo;
16. nagrinėja asmenų prašymus ir skundus, perduoda jiems sprendimus, rengia atsakymų projektus;
17. pagal nustatytą tvarką sudaro ir tvarko dokumentų saugojimo bylas, susijusias su asmenų gyvenamosios vietos deklaravimu bei gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaita;
18. tvarko duomenis informacinėse sistemose, naudodamas taikomąsias programas, užtikrina duomenų, kuriuos pats tvarko informacinėje sistemoje naudodamas taikomąsias programas, teisingumą ir slaptumą.
Vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius gyvenamosios vietos deklaravimą, dokumentų valdymą;
kalbų mokėjimas – privaloma mokėti vieną iš užsienio kalbų (anglų, vokiečių ar rusų) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
ankstesnė darbo patirtis – ne mažesnė kaip 1 metai;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.