Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
Atsako už įstaigos veiklos dokumentų registravimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą ir naikinimą pagal kompetenciją.
Pagal aktualias Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles registruoja Savivaldybei, merui, vicemerams, Savivaldybės administracijos direktoriui adresuotą gaunamąją juridinių asmenų popierinę ir elektroninę korespondenciją, perduoda vadovams įrašyti rezoliucijas, kontroliuoja šių dokumentų grąžinimą į Administravimo departamento Bendrąjį skyrių.
Įvykdžius dokumentuose nurodytas užduotis, dokumentus pagal dokumentacijos planą sudeda į bylas / el. bylas, parengia jas perduoti į archyvą, vykdo dokumentų paiešką, tvirtina jų kopijas.
Rengia Administravimo departamento Bendrajame skyriuje registruotų dokumentų bylų / el. bylų perdavimo į Savivaldybės archyvą aktus, organizuoja dokumentų perdavimą.
Surašo naikinti atrinktų trumpai saugomų bylų / el. bylų (dokumentų) aktus ir parengia dokumentus naikinti.
Registruoja dokumentus su slaptumo žymomis „riboto naudojimo“, „konfidencialiai“, „slaptai“, įstatymų nustatyta tvarka atlieka jų inventorizavimą, rengia dokumentų naikinimo aktus, pasibaigus jų saugojimo terminui.
Konsultuoja už dokumentų tvarkymą ir apskaitą atsakingus Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos, biudžetinių ir viešųjų įstaigų darbuotojus dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo klausimais.
Teikia siūlymus dėl dokumentų valdymo ir apskaitos tobulinimo.
Pagal pavestas skyriaus sritis registruoja mokėjimo dokumentus, ruošia mokėjimo lydraščius ir teikia dokumentus apmokėjimui.
Priima gaunamą pašto korespondenciją, spaudą, paskirsto skyriams.
Teisės aktų nustatyta tvarka skelbia Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus veiklos klausimais informacinėse sistemose.
Nuolat tikrina e. pristatymo sistemos modulį DVS „Avilys“, gautus dokumentus paskirsto padaliniams, o adresuotus Savivaldybės ar Savivaldybės administracijos vadovams – užregistruoja ir perduoda įrašyti rezoliucijas.
Prižiūri DVS „Avilys“ kontaktų sritį – įveda naujus fizinius ir juridinius kontaktus, koreguoja esamus, informuoja Informacinių technologijų skyrių, jei reikia panaikinti nekorektiškus.
Administruoja elektroninį paštą info@klaipeda.lt – gautus dokumentus paskirsto padaliniams, o adresuotus Savivaldybės ar Savivaldybės administracijos vadovams – užregistruoja ir perduoda įrašyti rezoliucijas.
Savivaldybių teisės aktų valdymo sistemos administratoriui elektroniniu paštu teikia trūkstamus teisės aktus (Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, Savivaldybės mero potvarkius ir kt.).
Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus pagal savo darbo sritį jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Būtinas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija.
Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais.
Turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį dokumentų valdymo srityje.
Gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.