Savivaldybės administracijos direktorius / Socialinės gerovės departamentas / Klientų aptarnavimo skyrius
Šias pareigas einančio valstybės tarnautojo funkcijos:
Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
Priima ir aptarnauja asmenis.
Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus vidutinio sudėtingumo klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus.
Administruoja dokumentus.
Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Atlieka vietinės rinkliavos skaičiavimą, kad būtų užtikrintas vietinės rinkliavos surinkimas.
Naudoja informacines sistemas bei analizuoja jų duomenis, konsultuojant klientus dėl jiems rūpimo klausimo išsprendimo ir prašymo priėmimo.
Pildo paslaugų sistemų duomenis, registruojant asmenų prašymus dėl prekybos ir paslaugų leidimų išdavimo.
Atlieka pirminį gauto prašymo (skundo) įvertinimą, surenka trūkstamus duomenis, reikalingus prašymo (skundo) nagrinėjimui, bendradarbiauja su kuruojamų struktūrinių padalinių darbuotojais dėl informacijos patikslinimo ir savalaikio atnaujinimo.
Pagal kompetenciją rengia ir teikia skyriaus vedėjui ataskaitas, informaciją, kitus duomenis.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;