Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
Teikia metodinę pagalbą ir konsultuoja pareiškėjus ir įstaigas bei organizacijas piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo klausimais;
priima, registruoja ir patikrina pareiškėjų prašymus ir priedus, reikalingus piniginei socialinei paramai skirti, suformuoja piniginės socialinės paramos gavėjų bylas;
surenka bei patikrina duomenis, reikalingus piniginei socialinei paramai skirti, iš kitų valstybės ir savivaldybės įmonių, institucijų, įstaigų ir organizacijų, su kuriomis sudarytos duomenų teikimo sutartys;
vertina ir sistemina piniginei socialinei paramai skirti surinktus duomenis, pildo ir patikrina reikalingą dokumentaciją bei perduota vykdyti pagal kompetenciją;
tvarko ir tikrina pareiškėjų duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje;
ruošia medžiagą Savivaldybės administracijos direktoriaus arba jo įgalioto asmens įsakymui (sprendimui) dėl piniginės socialinės paramos dydžio ir skyrimo laikotarpio;
rengia raštų, informacinių pranešimų, atsakymų į paklausimus, savivaldybės institucijų arba jo įgalioto asmens teisės aktų projektus piniginės socialinės paramos srityje;
tikrina bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, renka informaciją, reikalingą piniginės socialinės paramos veiksmingumui įvertinti;
pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius piniginę socialinę paramą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą bei būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir Socialinių išmokų skyriaus 1 nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas;
mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.