Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. teikia metodinę pagalbą ir konsultuoja pareiškėjus ir įstaigas bei organizacijas piniginės socialinės paramos skyrimo ir mokėjimo klausimais;
2. priima, registruoja ir patikrina pareiškėjų prašymus ir priedus, pateiktus dokumentus, reikalingus piniginei socialinei paramai skirti, suformuoja piniginės socialinės paramos gavėjų bylas;
3. surenka bei patikrina duomenis, reikalingus piniginei socialinei paramai skirti, iš kitų valstybės ir savivaldybės įmonių, institucijų, įstaigų ir organizacijų, su kuriomis sudarytos duomenų teikimo sutartys;
4. patikrina ir sistemina piniginei socialinei paramai skirti surinktus duomenis bei perduoda vykdyti pagal kompetenciją;
5. tvarko ir tikrina pareiškėjų duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje;
6. rengia medžiagą Savivaldybės administracijos direktoriaus arba jo įgalioto asmens įsakymui (sprendimui) dėl piniginės socialinės paramos dydžio ir skyrimo laikotarpio;
7. rengia raštų, informacinių pranešimų, atsakymų į paklausimus, savivaldybės institucijų arba jo įgalioto asmens teisės aktų projektus piniginės socialinės paramos srityje;
8. dalyvauja tikrinant bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą, surašant buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, vertinant piniginės socialinės paramos veiksmingumą.
9. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
išsilavinimas - aukštasis universitetinis su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius piniginę socialinę paramą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą bei būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir Socialinės paramos skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas;
mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.