Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. teikia metodinę pagalbą ir konsultuoja pareiškėjus ir įstaigas bei organizacijas išmokų ir kompensacijų skyrimo ir mokėjimo klausimais;
2. priima, registruoja ir patikrina pareiškėjų prašymus ir priedus, reikalingus išmokai ar kompensacijai skirti, suformuoja piniginės socialinės paramos gavėjų bylas;
3. surenka bei patikrina duomenis, reikalingus piniginei socialinei išmokai ar kompensacijai skirti, iš kitų valstybės ir savivaldybės įmonių, institucijų, įstaigų ir organizacijų, su kuriomis sudarytos duomenų teikimo sutartys;
4. vertina ir sistemina išmokai ir kompensacijai skirti surinktus duomenis, pildo ir patikrina reikalingą dokumentaciją bei perduota vykdyti pagal kompetenciją;
5. tvarko ir tikrina pareiškėjų duomenis kompiuterinėje informacinėje sistemoje;
6. nustatyta tvarka rengia pranešimus asmenims ir šeimoms apie išmokos ar kompensacijos skyrimą arba motyvuotus raštus dėl atsisakymo skirti paramą;
7. teikia konsultacijas asmenims ir šeimoms išmokų ar kompensacijų gavimo klausimais;
8. rengia ataskaitas savo kompetencijos klausimais;
9. ruošia medžiagą Savivaldybės administracijos direktoriaus arba jo įgalioto asmens įsakymui (sprendimui) dėl išmokos ar kompensacijos dydžio ir skyrimo laikotarpio;
10. rengia raštų, informacinių pranešimų, atsakymų į paklausimus, įstaigos vidaus teisės aktų projektus su skyriaus kompetencija susijusių išmokų ir kompensacijų srityje;
11. tikrina, renka informaciją, reikalingą išmokos ar kompensacijos veiksmingumui įvertinti.
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
išsilavinimas – aukštasis universitetinis su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas arba aukštasis koleginis su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius būsto nuomos, apgyvendinimo išmokas ir kompensacijas, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir Socialinio būsto skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.