Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. konsultuoja klientus apie Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos teikiamas administracines paslaugas ir jų suteikimo procedūras, klientų prašymų ir skundų nagrinėjimo eigą Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje;
2. priima asmenų prašymus (paraiškas) Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos administracinių paslaugų sąraše nurodytoms administracinėms paslaugoms gauti, išskyrus:
2.1. Socialinės paramos skyriaus teikiamas administracines paslaugas;
2.2. Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriaus teikiamas administracines paslaugas;
2.3. Urbanistikos ir architektūros skyriaus teikiamas administracines paslaugas;
2.4. Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus teikiamas administracines paslaugas;
2.5. Žemėtvarkos skyriaus teikiamas administracines paslaugas;
2.6. paraiškas dėl leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimo;
2.7. prašymus dėl leidimo prekiauti ir teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo;
3. tikrina, kad prie prašymo būtų pateikiami visi dokumentai, kuriuos privaloma pateikti ir kurie reikalingi sprendžiant dėl administracinės paslaugos suteikimo;
4. registruoja priimtus prašymus ir skundus, juos įformina (skenuoja, įtraukia į informacinę dokumentų valdymo sistemą) ir nustatyta tvarka perduoda vykdyti;
5. pagal informacinės dokumentų valdymo sistemos duomenis teikia informaciją klientams apie jų prašymo (paraiškos) nagrinėjimo eigą, padeda užpildyti prašymų (paraiškų) formas;
6. tvirtina dokumentų kopijas;
7. bendradarbiauja ir keičiasi informacija su Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos skyrių vadovais ir specialistais dėl asmenims teikiamos informacijos aktualumo;
8. pagal kompetenciją rengia raštų ir atsakymų į gaunamus raštus projektus;
9. nustatyta tvarka formuoja prašymų ir skundų nagrinėjimo dokumentų bylas;
10. pagal kompetenciją rengia ir teikia skyriaus vedėjui ataskaitas, informaciją, kitus duomenis.
Vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai.
Specialieji reikalavimai:
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
išsilavinimas – būtinas ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgytas iki 1995 metų;
turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais norminiais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, dokumentų valdymą, administracinių paslaugų teikimą, asmenų prašymų ar skundų nagrinėjimą ir jų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktišku;
mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo B1 lygiu.