Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, dokumentų rengimą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos ir skyriaus nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu;
3. gebėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
4. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
6. turėti bendravimo įgūdžių, būti nekonfliktiškas.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. registruoja informacinėje dokumentų valdymo sistemoje siunčiamuosius raštus, protokolus, skyriaus parengtus įsakymus, sprendimus, gyventojų prašymus socialinių paslaugų klausimais, nevyriausybinių organizacijų projektus ir veiklos bei finansines ataskaitas, sutikimus dėl dalyvavimo atvejo vadybos procese;
2. pagal kompetenciją rengia raštų ir atsakymų į gaunamus raštus projektus;
3. pagal savo kompetenciją teikia informaciją suinteresuotiems asmenims;
4. pagal kompetenciją rengia ir teikia skyriaus vedėjui ataskaitas, informaciją bei kitus duomenis;
5. organizuoja komisijų, darbo grupių posėdžius socialinių paslaugų, būsto pritaikymo neįgaliesiems, nevyriausybinių organizacijų, smurto artimoje aplinkoje ir prekybos žmonėmis klausimais, juos protokoluoja, daro išrašus, informuoja apie priimtus sprendimus suinteresuotus asmenis ir (ar) įstaigas;
6. teikia duomenis apie socialinių paslaugų (kurias Savivaldybė organizuoja sudarydama finansavimo sutartis arba pirkdama Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka) skyrimą, teikimą ir nutraukimą asmenims (socialinę riziką patiriantiems vaikams ir vaikams iš socialinę riziką patiriančių šeimų, senyvo amžiaus asmenims, vaikams su negalia ir su sunkia negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir su sunkia negalia) socialinės paramos informacinėje sistemoje (SPIS);
7. rengia ir išsiunčia adresatams (socialinės rizikos suaugusiems asmenims ir vaikams, vaikams iš rizikos šeimų, senyvo amžiaus asmenims, vaikams su negalia ir su sunkia negalia, suaugusiems asmenims su negalia ir su sunkia negalia) lydraščius apie priimtus sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo ar nutraukimo;
8. įvykdžius skyriaus dokumentuose nurodytas užduotis, dokumentus pagal dokumentacijos planą sudeda į bylas, surašo atrinktų laikino saugojimo bylų (dokumentų) sąrašus ir nuolatinio saugojimo bylų perdavimo aktus;
9. įveda į SPIS informaciją apie įstaigas, fizinius asmenis, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas;
10. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus jiems laikinai negalint eiti pareigų, išskyrus atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpiu.
11.Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.