Darbuotojas vykdo 6ias funkcijas:
1. nustatyta tvarka ir atsižvelgiant į bylų saugojimo terminus perduoda bylas Bendrajam skyriui saugoti ir naikinti, formuoja atleistų asmenų (valstybės tarnautojų, valstybės politikų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis) asmens bylas ir perduoda Savivaldybės archyvui;
2. teikia duomenis Valstybės tarnautojų registrui;
3. suveda duomenis, reikalingus darbo užmokesčiui apskaičiuoti, į Finansų valdymo ir apskaitos informacinę sistemą ,,Biudžetas VS“;
4. teikia informaciją žodžiu ir raštu apie konkursų į Savivaldybės pavaldžių įstaigų vadovų, Savivaldybės administracijos darbuotojų pareigas organizavimą, padeda juos organizuoti;
5. supažindina pasirašytinai naujai priimtą personalą su padalinio (įstaigos) nuostatais, pareigybės aprašymu, personalo valdymą reglamentuojančių tvarkų aprašais;
6. stebi Savivaldybės administracijos darbuotojų laikino nedarbingumo apskaitą ir kontroliuoja terminus;
7. rengia ir nustatyta tvarka derina teisės aktų projektus personalo valdymo klausimais (dėl Savivaldybės administracijos darbuotojų priėmimo, atleidimo, perkėlimo į kitas pareigas, skatinimo, priedų ir priemokų skyrimo, studentų praktikos atlikimo, darbo laiko nustatymo ir kt.);
8. pagal poreikį teikia suformuotus Savivaldybės administracijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
9. informuoja skyriaus vedėją apie darbo laiko režimo pažeidimus;
10. pagal kompetenciją renka, tvarko, analizuoja ir pagal įgaliojimus teikia informaciją, statistiką ir kitus duomenis;
11. nustatyta tvarka teikia informaciją paskelbti Savivaldybės interneto svetainėje;
12. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
13. vykdo kitus, nenuolatinio pobūdžio, skyriaus vedėjo pavedimus.
Specialūs reikalavimai šias pareigas einančiam darbuotojui:
1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintas išsilavinimas;
2. ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis dokumentų rengimo, valdymo arba personalo administravimo srityje;
3. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, personalo valdymą, darbo santykius, dokumentų valdymą, teisės aktų rengimą, archyvo dokumentacijos tvarkymą;
4. gebėti dirbti „MS Office“ programų paketu;
5. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6. gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.