Pradžia
Lt En

Siekiama gerinti taksi veiklos reguliavimą ir kontrolę

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (KMSA) atsakingi tarnautojai, lengvųjų automobilių taksi kontrolę atliekančios VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovai ir l/a taksi atstovai tęsia diskusijas dėl l/a taksi veiklos reguliavimo ir kontrolės gerinimo. 2022-ųjų metų sausio 12 dieną nuotoliniu būdu, aptarti taksi veiklos ir kontrolės procedūrų probleminiai klausimai, apžvelgta 2021 m. šios veiklos sektoriaus situacija.

Vienas esminių taksi atstovų keliamų klausimų – tenkanti neproporcinga našta darbo metu vairuotojams turėti didelį kiekį privalomų dokumentų.  Pagrindinis nepasitenkinimas reiškiamas dėl, l/a taksi atstovų nuomone,  perteklinio reikalavimo darbo metu turėti pažymas dėl teistumo ir priklausomybės ligų,  taip pat  reikalavimas išduoti keleiviams popierinius kvitus. 

Kadangi privalomų turėti dokumentų  reikalavimus nustato ne savivaldybė, o LR Susisiekimo ministerija, susitikime aptarti kreipimosi į kompetetingas institucijas prašant patobulinti taksi darbo reglamentavimą, rezultatai bei gauti atsakymai. Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovai sulaukė pageidavimo plačiau informuoti vežėjus apie naujausius teisės aktų pakeitimus. Pasitarimo dalyviai sutarė, kad kontrolės metu didesnis dėmesys turėtų būti skiriamas neteisėtai veiklą vykdančių subjektų kontrolei su kitomis kontroliuojančiomis institucijomis (VMI, policija).

Savivaldybės administracijos atstovų nuomone,  taksi paslaugų sektoriuje didžiausią susirūpinimą kelia neteisėtai veiklą vykdantys  asmenys. Kaip ir aptarta,  tokių asmenų kontrolė bus griežtinama  pasitelkiant policijos bei VMI pareigūnus.

Taksi atstovai susitikimo metu  atkreipė dėmesį į galimai per dažną jų kontrolę. Tačiau, remiantis „Klaipėdos keleivinio transporto“ duomenimis, situacija šiame sektoriuje negerėja -  2021 m. buvo fiksuoti net 718 pažeidimų,  teikiant taksi ir keleivių vežimo l/a pagal užsakymą (pavežėjų), atvejai. Didesniąją dalį fiksuojamų pažeidimų sudarė pavežėjų daryti pažeidimai –  421 pažeidimai, kai tuo tarpu l/a taksi -  297 atvejai. Taksi vairuotojai kur kas dažniau nei pavežėjai rūkė salone, nevykdė teisėtų pareigūnų reikalavimų, pažeidė eismo taisykles; pavežėjai – veiklą vykdė neturėdami privalomų dokumentų. Taigi kur tobulėti turi visi šio paslaugų sektoriaus dalyviai.

Diskusijos dalyviai sutarė panašaus pobūdžio  susitikimus rengti dažniau ir juose aptarti pasiektą pažangą bei kylančias problemas.

Komentarai


Komentaro matomumui reikalingas administratoriaus patvirtinimas

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy.MM.dd'}}
{{comment.comment}}
Jūsų vardas
Jūsų el. pašto adresas
Klaidos arba netikslumo aprašymas
Loading
Gyventojams
Skip to content