Pradžia
Lt En

Klaipėda startuoja su įvaizdine kampanija „Judantis miestas“

Klaipėda startuoja su įvaizdine kampanija „Judantis miestas“

Klaipėdos miesto savivaldybė pradeda įvaizdinę kampaniją „Judantis miestas“, kurios centre – uostamiesčio gyventojai, judantys kitokiu – savo ritmu ir skiriantys daugiau kokybiško laiko sau, yra užburti įvairiausių emocijų, kurios keičiasi kartu su sezoniškumu.

Ši kampanija kalbės pačių Klaipėdos miesto gyventojų lūpomis, atskleis jų jausmus, požiūrį ir gebėjimą su šypsena pažiūrėti į juos supančią kasdienybę. Pristatome save tokius, kokie esame ir didžiuojamės savo miestu!

Kampanijoje atsispindi ir vienas svarbiausių strateginių tikslų – formuoti Klaipėdos, kaip patrauklaus miesto, atitinkančio aukštus standartus, įvaizdį, siekiant didinti miesto žinomumą, konkurencingumą ir mažinant sezoniškumo įtaką.

„Šiandien miestų rinkodara tampa vis svarbesniu strateginiu įrankiu. Miesto pozicionavimas ir vizualinis identitetas – vienas nuo kito neatskiriami dalykai, kurie atspindi miesto tapatybę, vertybes ir išskirtinumą. Tikiu, kad vieninga įvaizdžio sistema užtikrins nuoseklų Klaipėdos įvaizdžio formavimą. Na, o visuomenė – verslas, savivalda, mokslo, kultūros, kitos įstaigos, ir, žinoma, gyventojai turi susitelkti komunikuojant žinias apie savo miestą, kuris turi visas prielaidas kurti sėkmę,“ – savo mintimis pasidalino Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Kampanijos startu tapo skirtingose vietose publikuojami stendai, kurie, pasitelkus įvairias gyvenimiškas situacijas, atskleidžia pagrindinę žinutę. Šalia – ir naujasis Klaipėdos vizualinis identitetas, kuris nuo šiol yra miesto vizitinė kortelė ir, tikima, kad jis atsiras kiekvieno klaipėdiečio namuose, kieme, biure ar įstaigoje.

Visi paminėti pastebėjimai, susiję su klaipėdiečio identitetu ir atsispindės šioje kampanijoje, kuri bus išsibarsčiusi po visą miestą.

„Iš savo patirties galiu pasakyti, jog lengviausia jausmą perduoti tiems, kurie savo širdyje turi ypatingą ryšį su gimtuoju miestu. Todėl džiaugiuosi, jog šiemet įvaizdinės kampanijos vairas yra klaipėdiečių rankose. Šia kampanija stengiamės sukurti emociją visiems klaipėdiečiams. Tikimės, kad pamatęs Klaipėdą vaizduose, video medžiagoje, tekstuose kiekvienas iš naujo ją atras, o gal įsimylės ją vėl, jei buvo praradęs šį jausmą. Šių dienų kontekste labai svarbu kiekvienam atrasti save, pažinti aplinką, kurioje gyveni, kurti, veikti ir skirti daugiau laiko sau ir šeimai savo, Klaipėdietišku ritmu. Būtent šie siekiai ir atsispindi įvaizdinėje kampanijoje“ - lūkesčiais pasidalijo  Klaipėdos miesto savivaldybės Ekonominės plėtros grupės vadovė Jūratė Sokolova.

Savivaldybės skelbtą Klaipėdos įvaizdinės kampanijos viešąjį konkursą šiemet laimėjo pajūryje įsikūrusi, savo drąsiais sprendimais stebinanti socialinių tinklų komunikacijos ir reklamos agentūra „Panama Agency“.

„Stengiamės kurti su tokia emocija, kurią ir patys jaučiame būdami klaipėdiečiai. Labai norime, jog klaipėdiečiai atpažintų save rodomuose siužetuose, pamatę tam tikrus epizodus susitapatintų, nusišypsotų, gal net pratrūktų juoku. Didžiuojamės galėdami prisidėti prie miesto žinomumo ir tikime, jog komandos kūrybiniai sprendimai džiugins Klaipėdos gyventojus“, – intrigavo “Panama Agency” vadovas Emanuelis Kamarauskas.

Įvaizdinės kampanijos darbų spektrą apima vaizdo klipų kūryba ir gamyba skirtingoms auditorijoms, tai – dinaminės ir statinės epizodų ištraukos miesto stenduose, LED ekranuose, taip pat sukurtų produktų viešinimas socialinėje erdvėje.

Kviečiame visus klaipėdiečius stebėti kampaniją ir dalintis emocijomis Klaipėdos miesto savivaldybės Facebook paskyroje ir savo įspūdžiais dalintis žymint grotažymę #klaipedosritmu.

Komentarai


Komentaro matomumui reikalingas administratoriaus patvirtinimas

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy.MM.dd'}}
{{comment.comment}}
Jūsų vardas
Jūsų el. pašto adresas
Klaidos arba netikslumo aprašymas
Loading
Gyventojams
Skip to content